כיצד לשווק את הקורס שלך באמצעות "שיווק שותפים"?

יצרתם קורס און ליין, השקעתם שעות בתכנון, עיצוב ובנייה של הקורס, וכעת הגיע הזמן לשווק את הקורס שלכם.

 דמיינו שיש ברשותכם צבא של שותפים עסקיים שמעולם לא פגשתם ולא ראיתם משווקים את הקורס שלכם.

נשמע דמיוני? בעזרת האינטרנט זה אפשרי וקוראים לאפיק השיווק הזה  "שיווק שותפים".

"שיווק שותפים" הוא הסכם בין בעל עסק למשווק שלפיו על כל פניה של לקוח או מכירה של מוצרים ושירותים המשווק מקבל עמלה.   כל שותף מקבל קישור לדף המכירה עם מזהה ייחודי לו.

כך אתם יודעים שהמכירה התבצעה דרך אותו שותף.

בשיווק של קורסים און ליין מוקבלת עמלה של 50% לפחות על כל מכירה שהתבצעה דרך אותו משווק.

היתרונות בשיווק שותפים:

  • אתם משלמים  רק על מכירות בפועל
  • כל הוצאות שיווק הקורס הדיגיטלי שלכם על חשבון המשווק
  • שיווק על ידי מספר משווקים- כוח שיווקי גדול.
  • אין הגבלה על מספר המשווקים- כיוון שהקורס שלכם הוא און ליין, אתם יכולים לאפשר למספר גדול של משווקים לשווק אותו.

איך למצוא שותפים?

  • פנו לקולגות מתחומים משלמים לשלכם שכבר משווקים את המוצרים שלהם באמצעות האינטרנט.
  • בדקו האם הקורס שלכם יכול להוות כמוצר משלים למוצרים שהם מוכרים.
  • פנו למשווקים באינטרנט– סביר להניח שאתם מנויים לדיוורים של מספר מומחים לשיווק באינטרנט, צורו עמם קשר והציעו להם להיות שותפים שלכם.
  • אפשר גם לפרסם בפסייבוק בקבוצות לשיווק באינטרנט או קבוצות ייעודיות לנושא.
  • פנו לבלוגים או אתרים בתחומים מקבילים והציעו להיות שותפים שלכם.
  • האנשים הטבעיים ביותר לשיווק הקורס שלכם הם הלקוחות שלכם. הם מכירים אתכם וישמחו להמליץ עליכם.

התנהלות מול שותפים

כדאי להכין עמוד או מסמך עבור השותפים שיכיל מידע על הקורס שלכם שהם עומדים לשווק, פירוט על העמלות,בונוסים למשווקים מצטיינים  ואמצעי ליצרת קשר.

ספקו להם חומרים שיווקים כגון: באנרים לפרסום, נוסחים למשלוח במייל וטיפים שיעזור להם לשווק את הקורס שלכם.

רצוי גם לתת בונוסים למשווקים שיביאו כמות גדולה של מכירות, זה יכול להיות מתנות או עמלה גבוהה יותר.

 מערכת ניהול השותפים

כדי ליצור לכל שותף קישור ייחודי לו, תצטרכו לחבר לדף המכירה של הקורס מערכת לניהול שותפים.

בקשו ממי שבנה לכם את אתר הקורס לבנות לכם מערכת לניהול שותפים.

מרבית השירותים לפתיחת אתרי קורסים כוללים מערכת לניהול שותפים מובנית.

לחילופין במידה ואינכם רוצים לנהל את כל השותפים, ניתן להשתמש בשירותיה של רשת שותפים. 

אם כי אני ממליץ בשלב הראשון לנסות ולנהל לבד או לשכור את שירותיו של מנהל שותפים , לפני שרצים לפרסם ברשת שותפים.

להצטרפות לרשת שותפים כמפרסם מספר יתרונות:

  1. פטור מהצורך של ניהול השותפים שלכם ותשלום עמלות-

אתם משלמים לרשת השותפים והיא זו שמשלמת לשותפים.

  1. פרסום הקורס לשותפים פוטנציאליים- לרשות הרשת יש מאגר של שותפים שמשווקים מוצרים דרך רשת השותפים. לכן הם יאתרו עבורכם את השותפים המתאימים ביותר לשיווק הקורס שלכם מבלי שתצטרכו לעשות זאת בעצמכם.

מספר רשתות שותפים בישראל:

  1. Clickon
  2. סקינדו
  3. wesell

לכל רשת תנאים משלה, בררו מהי העלות להצטרף לרשת כמפרסם.

תעבירו את זה הלאה:

הצטרפו לקהילה שלנו

פרקים נוספים שיכולים לעניין אותך:

בא לי ללמוד היום על בריאות פוקוס מסחר עסקים תת מודע הורות

דילוג לתוכן